Autor | Blech G.O, Yarmola N.A. |
Seria | Gra na rzepy |
Wiek | 2-4 |
Waga (kg) | 0.05 |
Okładka | pakiet |
Gra pomoże nauczyć dziecko orientacji w czasie oraz udoskonali umiejętność określania czasu poprzez zapisywanie jego wartości na tarczy zegara. Z pomocą przedstawionych w zestawie żetonów dziecko szybko nauczy się rozróżniać porę i pory dnia (rano, popołudnie, wieczór, noc), określać według zegara porę śniadania, obiadu i kolacji, a także czas przeznaczony na gry; nauczy się przestrzegać rutyny dnia.
Gra będzie świetną praktyką i pomoże dziecku w łatwym określaniu czasu w przyszłości, będzie sprzyjać rozwojowi uwagi, logicznego myślenia i spójnej mowy.
ZESTAW ZAWIERA:
• 1 tarcza;
• 12 żetonów do oznaczania czasu;
• 12 żetonów do oznaczania czynności z codziennej rutyny.
PRZYGOTOWANIE DO GRY:
Zdejmij rzep z przezroczystej osłony ochronnej i przyklej do pola gry (w miejscach zaznaczonych białymi kółkami) oraz do kart (z tyłu pośrodku).
Na boisku powinny znajdować się rzepy o miękkiej powierzchni, a na kartach chropowatej.Uwaga! Jeśli rzep nie zostanie założony zgodnie z instrukcją, karty nie utrzymają się na boisku.